Dax att ta tag i detta nu!

(null)

Vi har växt!! Nä, inte så mycket på längden men på bredden! Det är varken hälsosamt eller snyggt på oss! Så igår tog jag ett snack med min käre sambo och även fast det är jobbigt samtalsämne, så får det räcka nu! 

OBS! Vill påpeka att detta är mina värderingar gällande mitt liv! Hur andra ser ut, mår, gör och väljer i sina liv bryr jag mig inte om! 
Jag älskar mina vänner precis som de är! 💞

Alla har ett val! Och nu väljer jag att ändra mitt liv! Jag trivs inte med mig själv, min kropp mår inte bra av massa sötsaker och onyttigheter! Mitt psyke mår inte bra av för mycket stillasittande. Och nu känns det lättare att ta tag i det när vädret är mycket bättre och jag är mycket piggare iom det! 
Och fick med min sambo vilket jag är glad för, då det blir lättare om vi bägge strävar mot samma mål! 

(null)

Så igår var det andra dagen på gymmet! 
Kändes bra! Jag är inte helt på botten då jag kört mina Aerobicpass tack och lov och fått upp lite kondis där! 
Ska försöka köra mitt pass hemma också så jag inte tappar det! 

Igår var jag även ute och sopa grus igen! Bra träning! O vilket väder! Var ute i t-shirt och njöt av solen o värmen! Detta är vad jag mår bra av!! 
Gick även runt i trädgården och nu händer det massor! 

(null)

Knoppar överallt! 

(null)

Jordgubbarma börjar växa! 

(null)

Så fint med grön färg mitt i allt det bruna tråkiga! 

(null)

Allt har en början!  Ser ni det lilla gröna som kommer där! 

(null)

Härligt!! 

(null)

Igår fick jag ett sånt kul samtal!!! 
I maj händer nåt på caféet!! Men det skriver jag om i morgon! 

För nu ska jag sätta fart på denna dag! 
En föreläsning väntar om Livsmedelsavfall! Så jag ska till Näringslivets hus i Nyköping! Det ni! 
//Annki Teresia 

Kommentera här: