Helgen sluta med migrän!

(null)

Då sa huvud ifrån! Ja vilken helg!! Ups and downs kan man säga! Riktig berg och dalbana! 
Fredag, ja den var skit! Sen på kvällen var det iaf vinkväll med brudarna! Åt gott, drack gott! Fick samtal om ett kommande sommarBröllop på Caféet!!! Så roligt! Sen ett samtal från son, trasig bil uppe i Sthlm stackarn! Andreas fick hämta mig o vi for upp o hämta sonen! Var hemma vid 12 på natten! 
Upp tidigt, underbar dag på caféet! Mycket besökare! Hem och behövde baka mer till söndag! Färdig vid 21.30! 

(null)

Upp vid 6 , vakna med huvudvärk, fixa till Good morning Tea! Kom många och var även ett sällskap där jag hade missat att se en bokning! Men de var såklart välkomna! Men fick då baka till nya scones så det skulle räcka till alla! 

(null)

Hade fullt med besökare hela dagen! Jag är så lycklig att så många hittar dit! Värmer! 
Sen plocka jag undan allt, åkte hem sen låg jag sängliggandes resten av kvällen i sån migrän!  Och när varken Ipren el Alvedon hjälper! 

Och idag har jag fortfarande sån huvudvärk! Så tar nu säkert några dagar innan jag är på banan igen efter en sån här "du vet att du lever" helg!  
Men som företagare har man att göra så får bli vila-jobba-vila-jobba dag idag! 
Fick iaf ett trevligt samtal från god vän nu på morgonen! Förgyllde min dag! 💞
Nu upp o ta en varm dusch, god Baguettefrukost, försöka sova, sen lite jobb! 
Ha en fin måndag! 
// Annki Teresia 

Kommentera här: