Homestylingdag!

(null)

Nu gäller det, hinna så mycket som möjligt, med bra resultat, på så lite tid som det går! 
Igår var jag på gymmet, hem, bokföring, dusch, info om Livsmedelsavfall, sen till bästa revisorn, deklarera wiii skönt att bli klar med det, till Stadium o Intersport o kolla nya gympaskor, köpte inga då jag inte vet vad jag vill ha! Hem, dusch igen o varva ner, bokföring igen, middag, bokföring, soffa o Trädgårdstider på tv, zzznark! 
Jorååå så atte…

(null)
Supersköna! 

Idag kör vi typ samma race! 
Snart upp, dusch, frukost, sen in till Nyköping för styling och städ tillsammans med Tokrent! 
Sen planera inköp till helgen, göra contents, och avstämning bokföringen så allt stämmer. Slipper man sitta o klia sig i huvudet flera timmar o leta fel vid årsbokslutet! 
Underbart att ha koll hela tiden! 

(null)

Idag fyller min fin fina barndomsvän 50 år!  Stort Grattis! 💞 Vi som satt och lekte i sandlådan ihop! Nu sitter vi o lunchar ihop!  Vad hände liksom? I morgon ses vi! Ha en toppendag!! 

(null)

Exprementera lite med våfflor igår! Vill hitta ett bra recept på smarrig chokladvåffla!! 
Denna blev god men inte perfekt! Så fortsätter testa! 
Ha en fin onsdag!  Vi blir barnledig så nu är det äntligen Andreas o min mysvecka igen! ❤️
//Annki Teresia  

Kommentera här: