Lära mig uppskatta!

(null)

Igår var jag på ett möte på Almi och vi prata om Hållbart Ledarskap! Jättespännande! 
Hur vi tar hand om oss själva som egenföretagare där vi är ledare över oss själva och även bra ledare för våra anställda! 
Jag fick mig några funderare! 
Och just att jag då alltid har förmåga att se allt jsg inte hinner ist för att allt jag verkligen gör! 
Att vara stolt över det och klappa mig på axeln! 
Lära mig fira när det går bra, ha tålamod, mod, våga misslyckas och komma upp starkare. Aldrig ge upp, aldrig stanna upp! Alltid sträva framåt, bli aldrig nöjd och inaktiv! 
Så tack Nyköpings Kommun och Almi för vi får ta del av detta! 

(null)

Solen!!! 🤩 Så vackert när den lyser in! 
Idag har jag en del på agendan! Jag hinner det jag hinner.. 
Men något jag verkligen ska njuta utav är en massage hos Sund och lycklig! 
Som jag längtar och så välbehövligt! 
Det blir min stund och kommer koppla bort  allt! Bara va! 

(null)

Igår körde vi ett pass på gymmet och det var så skönt! Vi plocka undan från alla lata jävlar som efter de tränat inte verkar ha några krafter kvar att ställa tillbaka alla vikter efter sig! Stackars svaga krakar!!! 
Jag ansåg mig klar med bokföringen med en liten diff! Men det får vara så. 
Nu kör vi fredag hela dagen! Ser fram emot en gudomlig helg! 
//Annki Teresia 

Kommentera här: