Ny vecka, igen!!

(null)

Efter två dagar med öppet på caféet och som vanligt, massa härliga goa gäster, så är det nu dax att sätta fart och planera inför nästa helg! 
Då är det Franskt tema!  🇫🇷
Croissanter, Macarons, Baugetter… 
Det ska bli riktigt kul och smarrigt! 
Och på söndag är det Good morning Tea igen med scones!
Och i veckan har jag fler intervjuer på gång. 
Och nytt innertak ska fixas i caféet och måla takbalkar, allt enl. Livsmedelsverkets krav! 

(null)

Vanliga goa krispiga våfflor, en av våra favoriter!! 
Ja, jag vet vad jag gör denna vecka också!  Hoppas hinna massor! 
Men ligger ändå efter med mina projekt! O det gillar jag inte! 
Men liiite bra det ska bli kallt o dåligt väder i veckan, då längtar jag inte ut till trädgården lika mycket iaf. 

(null)

Min lilla donna! Tänk, vi har nu kattlucka och Smillan, vår gamla tant fatta direkt och går in och ut själv! Vår yngre katt fattar ingenting!! Hon sitter bara och tittar ut genom luckan. Jag har visar henne 100 ggr nu hur den funkar, men näeee! Olika IQ på dessa katter! 

Ikväll är sista Aerobicpasset för denna säsong! Kommer sakna det! Hoppas kunna köra i höst igen! Så nu gäller det att hitta annan träning!
Mer gym och promis!! 

Slöat i sängen tillräckligt nu! Så nu måste jag speeda på! 
Och på fredag ska vi på konsert! Wiiii! Rocka hårt till Smash into pieces! Sååå bra!! Längtar!  
//Annki Teresia 

Kommentera här: