Som jag behövde detta!

(null)

Jag bara älskar musik, rock, danslåtar och wow! Så att få plocka fram den delen av mig har jag längtat så mycket efter! 
Att få gå på konserter, det ger mig massor! Så gårdagens konsert med Smash into pieces gav mig sån lycka! Plocka fram den lilla rockbruden i mig, få sjunga högt, dansa och uppleva showen på scen! Jag bara ler…. 

(null)

Men idag är det back to buisness igen vilket är min andra passion! 
Så nu startar dagen med massa förberedelser inför en mysig helg på caféet! 

(null)

Var där och städa igår och duka borden så det är klart! 
Nu blir det dusch och sen drar jag! Mycket att ordna med! Brygga kaffe, plocka fram allt. Göra Baugetter, skära sallad. Fixa sås till Tacopajen, våffelsmet. Jorå, men fått bra rutin på det! O sen tända kamin såklart! 

(null)

Se nu till att ha en fin lördag! Rocka loss till Smash into pieces, många bra låtar har de!  Sjung, dansa och lev ut! Det ska jag göra, fram tills vi öppnar, då blir det lugn skön musik och avslappnande! Det är också helt gudomligt! 
Musik gör en lycklig! 💞

//Annki Teresia 

Kommentera här: