Söt och lite salt…

(null)

Ja inte jag då men i helgen bjuds det på massa smått o gott i caféet! Igår kväll hade vi provsmakning av den goda soppan! 
Jag bara älskar sopor! O denna helg är det potatis- och purjolökssoppa med knaperstekt bacon on the top! Och till det en god brödbit med pesto!! Mums fillebabba! 

(null)

Jag prova även de smarriga ostbågekakan och chipskakan, roligt upplevelse! 
(null)

Ostbågekakan, vilket man kan se på färgen! 

(null)

Chipskakan med choklad i mitten! 

Igår fick jag mitt livs massage! Herregud så skönt det var! Britta på Sund pch Lycklig kunde det där! Som jag njöt! Och gjorde sån nytta! Hon sa att jag var sååå strl i övre delen av ryggen och axlarna. Dax att börja slappna av lite!  Och skulle inte skada med massage några gånger i månaden. Hoppas kunna få råd med det! Väl investering! 
O hörrni, gå dit och få den bästa massagen!! 

Nä nu har jag inte tid med det här! Nu ska det cafeeas! 
Ha en fin lördag! Jag jobbar hela dagen till sent ikväll! Vankas festjobb efter caféjobb! Såå kul! 
//Annki Teresia 

Kommentera här: