Tur det vänder till helgen!

(null)

Visst känner man en smått känsla av deppighet nu när det kom snö och svinkallt ute!! 
Nu är vädret verkligen ett steg fram och två tillbaks! Men ser att till helgen blir det varmare igen och på sön kan det bli 16 grader!! Tack!!!🙏 
(null)

Men jag drömmer mig bort och har ett mål! 

Idag har jag två intervjuer på em. Ska bli spännande. 
Tror ni jag fick massor gjort igår…näeee! La mig o vila, tänkte att jag kan slumra i en halvtimme! Jo tjena! Vakna efter 3h!!! 
Men var väl vad jag behövde. Så idag har jag dubbelt upp o göra!! 

(null)

Var så himla skönt med Aerobicpass igår! Men var sista för denna säsong så nu blir det träning på gymmet ist! Får inte tappa det jag byggt upp nu! 
Ska försöka klämma in två pass i veckan. 

(null)

Vill även bli klar med min inrednings studio! Har även massa idéer för det! 
Så vad väntar jag på!! Dax att stta fart!! 
//Annki teresia 

Kommentera här: