Det flyter på…

(null)

Sovrummet - check! Nu är där höststädat och fräscht! Så det var en fröjd att gå och lägga sig igår! Luften kändes renare, friskare och somna så gott! 
Men helt galet att när jag tog ner gardinen så satt där ett getingbo!! 

(null)

Vi har verkligen inte märkt el sett ngn geting i sovrummet! O nu är det tomt så de trivdes inge vidare där, tack o lov!! 
Men fick mig en liten chock! 
Nu ska vi sätta upp takskena till gardinerna ist. Så det blir lätt att dra för till natten. 

(null)

Igår baka jag 2 Tacopajer, mina smarriga Mazariner och Chokladbollar! Så nu blir det massa gott vi har till helgen i caféet! 

Jag stängde in mig i badrummet när åskovädret drog förbi igår. Så det blev en pedikyr med nytt nagellack och omvårdnad då med hög musik ur mobilen! Jag har ju sån rädsla för åska o blixt! Så det blev ju bra! 
Jag tog en powernap på soffan några timmar, ups! Men så välbehövligt och skönt! 
Och sovrummet fick sig en sån rejäl omgång städning! 
Så nöjd med dagen! Jag älskar att städa, rensa o få fräscht! Nästa projekt är klädkammaren! Bort med massa kläder och annat skräp! 
Längtar! 

(null)

Idag blir det fokus bokföring. Måste ta bild på alla kvitton och lägga in det i mitt bokföringsprogram. Så bra o ha allt digitalt! 
Sen in till stan o handla till caféet och hämta poocornmaskinen jag beställt! 
Och i morse hörde en tjej av sig o ska komma och göra ansiktsmålning vid caféet på Vrendagen! Superkul! 

Men vad hör jag nu… o nej, åska igen!! 
Jaha, vad ska jag nu hitta på o förvilla min rädsla med? Hua! 

//Annki Teresia 

Kommentera här: