En dag utan några måsten!! Lyxdag!

(null)

Detta är helt galet! Jag har INGET jag måste göra idag! Det har inte hänt sen…. hm har det någonsin hänt? 
Så jag vakna vid 6 när resten av huset skulle upp och höll på! Men sen när dörren stängs o den underbara tystnaden kommer så slappnar jag av! Tog upp min bok och läste några sidor innan jag somna om! 
Vakna 9.30!! Ahhh ljuvligt! 
O jag har inte klivit upp än fast klockan snart är 11! 
Jag har kollat nyheter, hemnet, sociala medier, Formexmässan, ja massa skoj! 
Men nu börjar jag bli hungrig så får faktiskt bli en brunch ute i solen! 

(null)

Så vad ska jag hitta på idag då? Har 0 planer! Utan jag tänker ta dagen precis som den kommer! Kanske storstäda sovrummet? Gå en skön promis i soliga blåsvädret, baka för jag vill, ligga i hängmattan och läsa eller lyssna på något intressant! 
Känns som en sån lyxdag!  
Vad gör ni när ni har en lyxdag för er själva? 
//Annki Teresia 

Kommentera här: