Här blommar det!


(null)

Dessa vackra buketter har jag äran att nu sälja på caféet! Är Anna som jobbar extra hos mig som plockar och gör dessa skönheter! 
Så kom och köp och bjud dig eller någon annan på massa blomglädje! Det värmer så att få en vacker bukett! 💐 

(null)

Blev en mysig och lagom dag på caféet igår. 
Var min sista vardag som jag har öppet detta år! Snyft! MEN nu har vi iaf öppet 3 helger till innan vi stänger för nu! Så denna vecka ska här bakas, planeras, och sen ska jag göra dessa kvarvarande helger lite speciella! Känns skönt jag nu får tid att tänka ut lite skoj! Allt har verkligen gått i 180 fram tills nu. 


Igår kväll blev det riktigt ruskväder! Regn o blåst! O då var det riktigt skönt med en svettig bastu! Var länge sen jag unna mig det! 
Natten på det var hemsk! Sovit så illa! Så jag la mig på soffan o kolla på film! Men somna inte förrän 1 tiden typ. Så är lite pömsig idag kan man säga. För visst tusan vakna jag vid 6 tiden. Somna om en liten stund tack o lov. Vill vara trevlig människa idag! 
För efter jag stängt blir det vidare färd till Tystberga och hälsa på fina vännen Anna och se deras nya fina hus de flyttat till! 
Jättekul! 

(null)

Men nu åker jag och njuter i sötcafeet! 
Och kanske unnar mig en bit av goda Halloncheesecaken! Smarrigt! 
//Annki Teresia 

Kommentera här: