Klart tusan jag vaknar tidigt!

(null)

För varför sova när man är bra trött och får sova!!??
Men vilken rolig kväll! Men så typiskt jag var tvungen att passa nattbussen vid 1 när det var som roligast!! Men kände att 700 spänn på en taxi är elakt mot min plånbok! 

(null)

Så roligt att träffa vänner, nya roliga människor, dricka rom och cola (var inte igår det hände)

(null)

skratta, dansa, bra musik, stå i kö till Bajamaja…. 

(null)

Sakta jag gick genom stan (nä det gick banne mig fort) sen ner mot Busstation!  Är inte helt bekväm med det! Men var ändå lite folk i rörelse som tur var! O kul folk nere på Busststion o snacka med! 

(null)

🤣🤣 Ser totalt livrädd ut och på helspänd! 
O buss, nä vad tråkigt det är! Bor typ en kvart från stan men den där nattbussen ska då åka runt halva landet innan vi var framme! 
45 min!! O har man då anlag för åksjuka är det inte kul! Även en kraftig inbromsning pga djur o sen en chaufför som fråga oss om vägen till Stigtomta!! Då blir man lite mörkrädd o undrar vart tusan vi kommer hamna! Ville bara komma hem till min säng och snarkande sambo! 
Men riktigt kul med en utekväll! 
Blir så riktigt förbannad på Kommun för hur i hela helv… de kan boka in ett band som i sin musikvideo har med en som står och viftar med vapen?!!! 
Kommun hade krismöte om det men lik förb..lät de dem spela!! Skäms hörrni så In i 😡🤬
Inte OK!!!! 
Jaha, idag då? Jo nu en frukost, sen sova lite till o så drar jag o jobbar på caféet! Och sen i em/kväll drar Andreas och jag in till stan och kollar runt på alla jippon! Ska även det bli riktigt kul! Men lär bli lugnare än igår! Vi ska bägge jobba även i morgon! 

(null)

Och goa Maggan, min fina kollega från när jag jobba på Sörmlands Nyheter! Hon kom till caféet igår med sällskap, fick present och vackra blommor! 

(null)

Vad jag tycker om henne, fina rara Maggan! Så omtänksam! Tack! 🙏 💞 Värmer så!

Nu är jag hungrig!! 
//Annki Teresia 

Kommentera här: