Ledig dag med full aktivitet!

(null)

Igår blev jag färdig med ommöbleringen i caféet! Blev riktigt nöjd! 
Och mina fina gäster verka också gillat det för inredning försvann! Alltså de köpte den! 

(null)

Klockan såld! 

(null)

De vackra kopparna sålda!!
Och ja, även några fler saker är borta från sina platser! Så nu ska jag leta mer saker att sälja! 
Vill inte köpa in så mycket nu när jag snart stänger caféet! Men får inte se tomt ut, så ska gräva i mitt lager! 

(null)

För sen blir det att öppna butiken på Pegevägen till hösten igen! Ska bli så kul!
Nu är den överbelamrad med husvagnsinredning och dynor! 

(null)

Nu har vi börjat med så smarrig Viltkött och Ostbricka på Caféet! Det med ett glas vin eller bubbel! Ja tackar ja!!

(null)

Vi sålde slut på två rabarberpajer i helgen! Så tack Kristin för rabarbern! 💖
Tur jag har en kvar i frysen till denna vecka! 

(null)

Tänk så illa jag kan se ibland! Kom till caféet, får se detta bruna o fick för mig det var en Sköldpadda!! 🤣 Men var bara en vacker svamp av ngt slag! 
Nu ska jag kliva upp med min jobbiga huvudvärk! Hoppas den ger sig snart! 
För idag ska jag gräva lite i trädgården, ska beställa varor, planera, bokföra, vila, dra till gymmet, baka…..
Uj uj! 
Börjar smått längta till en helt ledig dag! Inget att göra! Lär få abstinens! 
Jobba lugnt hörrni! 
//Annki Teresia 

Kommentera här: