Nu tar vi caféhelg!

(null)

Igår hade vi stängt på caféet! Jag hade ett möte inbokat där mellan kl.13-15! 
Men vad händer…. kommer gäster med jämna mellanrum! Att jag hade stängt har jag tydligen varit dålig på att få ut! O självklart fick de sin gofika! Så där sprang jag emellan! 
O sen kom båtgäster som sa de skulle åka med Ånglupen! Hjälp! Inte fått ngn info om det! Så på med mer kaffe o fram med bullar! 
Blev ändå ett bra möte där jag fick med mig många verktyg inför hur jag ska tänka! O just tänka är ngt jag måste ta mig tid till! 

(null)

Fick även ett samtal om ett jobberbjudande för september o typ halva oktober. Så det måste jag fundera på! En rolig möjlighet men då måste jag skjuta på vår semester. 
O kolla hur det funkar rent praktiskt med peronal och annat. 
Men superkul! 

(null)

Nu börjar jag smått vilja plocka undan sommarkläder o köpa ny höstgarderob! 
Finns så mycket snyggt! 

(null)

Så snart ska jag rensa ur min sommargarderob! Men såg nästa vecka, wow vilket sommarväder! 
Men då rensa ur sånt jag inte använt o lägga i sälj påse till våren för att då sälja sommarkläder. Går inte så bra o sälja sånt nu. 
O sen kika på mina höstkläder om det är ngt jag inte vill ha längre som jag då kan sälja nu. 
Kommer ha mitt loppisbord uppställt på Vrenadagen! Så måste rensa mer här hemma inför det! 
Men nu kör vi en helg på caféet! Ska bli mysigt! 
//Annki Teresia 

Kommentera här: