Ovant!

(null)

Nu när allt börjar lugna ner sig på caféet så känns det så konstigt! Jag har plötsligt lite tid att göra andra saker. Jag har levt i cafébubblan i flera månader o nu plötsligt ska jag börja ägna mig åt annat! O vara lite ledig, men hjälp, hur känns det? 
Vill jag vara ledig? Behöver jag vara ledig? Kan jag vara ledig? Mår jag bra av ledighet? 
Kanske bättre o jobba lite varje vardag o sen njuta ändå av ledighet resten av dagen. 
Kanske tappar min energi, min lust o motivation o blir slö och omotiverad annars? 
Ja det tror jag nog mer på än att bara släppa allt helt i flera veckor. 
När vi reser iväg o på helger ska jag släppa allt såklart. Eller? Kanske får datorn ändå hänga med faktiskt! För jag vill ju o älskar att jobba med mitt företag! Är ingen belastning! Har ingen tidspress! 

(null)

Ja men ser ni dammet??!! 
Bläää! Jag gillart inte! Men jag är ändå duktig o låter det vara… tills vidare iaf! 
Snart ska det väck! 
Nu är det fokus bokföring! O löner ska bli klara! 
Superfint väder idag! Härligt då vi har möte på caféet idag så då kan vi sitta ute och även fika på verandan! 
Ska bli så spännande! Jag är lite pirrig måste jag erkänna! 
Igår fick jag finbesök till caféet! En filmregissör, regiassistent, goa Andrea från Inga Lindström! De var och kolla inför filminspelningen i september! Så nästa vecka kommer de och börjar rigga upp allt!! Så himla kul! 
Vi hade så roligt o skratta massor! Så himla trevliga de var! 

(null)

Sen satte jag mig med en god kopp te och en bit smarrig Halloncheesecake och kolla ut på regnet som ger så vackra ringar på vattnet! Bara njöt, tänkte på allt kul som händer nu och hur hela sommaren varit så underbar! 

(null)

Jag har lite svårt att ta in allt faktiskt! Känns som en dröm, en film! 🎥 
Så lyckligt lottad jag känner mig, så tacksam för allt! 
O än är inte året slut! 
Nästa vecka blir kul! Då drar jag iväg på Formex mässan! Inredning och Design! 
Ja men snälla!! Som jag längtar! Sen blir det Ikea med vän efter det! 
Jag som tidigare hatade tisdagar! Nästa vecka blir det min favvodag!!  
Usch, nu fick jag tårar i ögonen! Hur bra har jag det inte nu?!! Lever mitt drömliv! Mitt fria liv som egenföretagare! Få göra det jag älskar! Jobba med det JAG vill, ingen annan bestämmer åt mig! 

(null)

T om skönt att bara få sitta och vika servetter ibland! 
Nä, nu behöver jag komma tillbaka till verkligheten! Men vänta, det är min verklighet!
Fast ok, tillbaka till bokföringsverkligheten! Den behöver bli klar! 
Kram på er alla läsare! Så kul att ni bara blir fler o fler! 
//Annki Teresia  

Kommentera här: