Roligt samtal! Nu kommer de!

(null)

Onsdag igår, öppning av caféet inför ny vecka! 
Då är det massor att göra! Göra våffelsmet, sallad, Toast, garnityr, städa verandan, fylla på sylt, dryck, kaffe… 
O sön är också en massor dag när vi stänger, städa, rensa, slänga, göra inköpslista…
Sen lever jag tydligen i en skev värld då jag nu tror att ingen kommer komma! Alla har börjat jobba… men nä då! Vi hade bra med gäster igår! Tur vi var två som jobba! 

(null)

Sen när jag kom hem låg Andreas på soffan o vila! Ja men då slänger väl jag mig också i ryggläge! Vips så sov jag så gott! 
Blev sen middag o så gjorde jag helt klart med Momsdeklarationen! Så idag ska den skickas in! Wiiii!

I morse fick jag ett sånt roligt samtal!!
Det var Andrea som jobbar med Inga Lindström filmen! Så nu kommer de äntligen och ska filma vid caféet!!! Blev såå himla glad! 
Så nästa vecka kommer the big Regissör,  som hon kalla han eller henne för, och fikar här och kollar läget! Är redan nervös! O måste städa o fixa jättefint här tills dess! 

(null)

Nu har jag suttit och njutit med en god kopp te! Dax att öppna boken och skriva ny sida för denna dag! 
//Annki Teresia 

Kommentera här: