Sämsta servicen! Och migrändag!

(null)

Min hemska huvudvärk försvann aldrig igår! Så blev en dag med lite illamående och värk. Efter frukost la jag mig på soffan och somna om. Var skönt att sova men vakna ändå med huvudvärk. Så det blev en lugn dag! Rensa mail, bokförde lite iaf. 
Sov i hängmattan igen på em med filt och kudde. Så himla skönt! 
Sen kom Andreas och barnen hem.
Så blev inte alls en dag med mycket gjort!  Fixa schema för de sista veckorna nu på caféet! Blir inte så mycket jobb nu för mina anställda. Blir att jobba så mycket som möjligt själv nu för att spara in pengar! 

(null)

Jag har smygstartat min utbildning nu som Livscoach! Men känner att jag gärna vill avsluta café delen först innan jag på allvar sätter fart mer intensivt med den! Full fokus! För vill bli klar med utbildningen väldigt fort så jag kan sätta igång med det projektet och jobbet rätt snart! 

(null)

nns som jag fortfarande har lite migränkänningar så får även idag ta allt i lugnt tempo! Typiskt! Har ju så mycket att göra. Men denna vecka har jag caféet stängt på torsdag. Så då kan jag hinna lite då hoppas jag. Men har då även möte med Konsultbolaget Katec och Almi! Ska bli så kul och spännande! Nu ska mitt företag växa! 

I lör skulle Andreas och jag äta på ett mysigt ställe mitt i stan! Och det var det värsta jag varit med om i dålig service! 
Vi klev in på deras uteservering. Stod en stolpe med skylt att typ "vänta här så kommer vi och hjälper er!" 
Vi stod snällt där! Serveringspersonal sprang fram o tillbaka! Ingen sa HEJ! Ingen titta på oss! Ingen sa att de snart kommer och hjälper oss! Jag stod bara helt i chock! Det måste vara det värsta stället jag sett hur de behandlar sina gäster! Blir mörkrädd! 
Så efter vi stått där i ca 20-25 minuter, jo vi ville ge dem en chans, så gick vi såklart!
Aldrig mer jag går dit!! 
De visar klart o tydligt hur man inte ska göra! Hur vi som gäster känner oss att inte bli sedda! Hemskt! De får verkligen 0 av 100 i bemötande och service!! 

(null)

Upp o skumpa! Ska stryka dukar, städa gym, åka och handla, baka… 
Hualigen! 
//Annki Teresia 

Kommentera här: