Vilken gulddag!đŸ€©

(null)

Formex Ă€r en sĂ„ himla rolig mĂ€ssa för oss som Ă€lskar inredning! Och igĂ„r var jag dĂ€r! 
Gick runt i de tvĂ„ hallarna och bara sög in all inspiration och fina produkter! 

(null)

TrĂ€ffa pĂ„ Ernst, sĂ„g Karl-Fredrik


(null)

Och hur mycket snyggt som helst! 

(null)

Dessa vackra blommor av 

(null)

 Plastblommor, ngt för mig som Ă€r kass pĂ„ att hĂ„lla buketter vid liv! 

(null)

Skulle kunna lĂ€gga upp hur mycket bilder som helst men finns mer pĂ„ min insta stylebyroomforyou, kika dĂ€r! 
Men summa summarum, tycker inte det hĂ€nt ngt sensationellt inom inredning. RĂ€tt mycket samma. Men ja, tror Ă€ndĂ„ stora krukor, vaser, urnor stĂ„r som fokus och dessa "fakeblommor" som ger stora maffiga buketter var det som utmĂ€rkte sig! 

(null)

Var sĂ„Ă„Ă„ nĂ€ra att köpa denna urna!!! 

(null)

De klassiska fĂ€rgerna grĂ„tt o beiget hĂ„ller i sig! 

(null)

Lantligt! 

(null)

Orange, rost och grönt Ă€r framhĂ€vande fĂ€rger nu i höst!  Snyggt! 

(null)

Sen nĂ€r huvudet var fullt med inspiration sĂ„ Ă„kte Kristin och jag till Ikea! Kolla pĂ„ deras inredda rum, köpte lite smĂ„saker. Jag behövde en gardin takskena. 
Och nĂ€r jag kom hem blev det middag och vidare till gymmet! StĂ€da lite och sen blev det premiĂ€r! PremiĂ€r för min hösttrĂ€ning! Men min kropp Ă€r stel o sliten sĂ„ börja mjukt med stretching endast! Men var sĂ„ skönt! 

(null)

Och herregud vad jag saknar min trĂ€ning!! Är verkligen en del av mig! SĂ„ nu kommer mina trĂ€ningshorn fram och ska verkligen ta mig tid att trĂ€na upp mig igen! 
SĂ„ dĂ€rför ska jag dra till gymmet nu igen! Perfekt start pĂ„ denna underbara onsdag! 
Sen blir det bokföring, fakturering, hemsida
 
O hoppas hinna stĂ€da! Detta hem Ă€r vidrigt nu! 
//Annki Teresia 

Kommentera hÀr: