Wiii så förväntansfull!

(null)

Idag är den roliga dagen här!! Solen skiner, lite höstfeeling, och jag ska iväg på Formex mässan - Inredning och design!! 
Ska bli så himla roligt!! 
Kommer fota, filma så ni får hänga med! 
Så följ mig på min insta: stylebyroomforyou så missar du inget! 
Sen blir det besök på Ikea för lite inköp! 
Var lite läskigt igår, jag tvätta min bil, händer inte alls ofta, max 2 ggr per år. Och sen kommer ett minne upp vad jag gjorde för ett år sen!! Jo tvätta bilen!! 
Så den 25- 26 aug har jag tydligen utnämt till min tvättabilendag! 
(null)

 Så nu är min lilla pärla fräsch o fin igen! 
Igår åkte jag även till caféet en sväng! Mötte upp Inga Lindström teamet. De ville läna nyckeln och ska börja fixa vid caféet nu inför filminspelningen. 
Och de fråga om jag ville komma dit när de spelar in, oh jaaaa, självklart! Så då skulle de bjuda på fika! 
De är så himla trevliga! 
Och jag har även fått sms från Carina som har hand om casting om jag vill vara statist i Flen snart också! Ska spela ett ex! 🤣 Men ingen replik tack o lov! Så det hoppas jag blir av! 

Så nu händer det så himla mycket kul! 

(null)

Igår blev jag av med min vackra skänk! Den får verkligen inte plats! O snart vill jag öppna butiken igen och då funkar det inte att ha den där! Så nu har den flyttat till nytt hem! Snyft! 

(null)

Många har så roligt åt mig när jag handlar möbler och kommer med min lilla bil! Så igår när jag såg detta skratta jag för mig själv och var tvungen att ta en bild! Där kan vi snacka proppa bilen full!! 🤣🤣
Hoppas allt hängde kvar tills de kom hem! 
Nä ni, nu ska jag sätta fart och dra iväg! Mot Stockholmo och Älvsjö!! 
//Annki Teresia 

Kommentera här: