Blev en så fin födelsedag! ❤️

Trots en dag med massa jobb så blev det en så fin födelsedag! 
Börja dagen på gymmet, hem och baka 2 morotskakor, mazariner, rabarberpajer…
Solen sken så bada i poolen, och hade mitt egna lilla spa med pedikyr och manikyr! 

(null)

Var riktigt varmt i poolen! Låg länge och njöt! 
Sen kom Andreas och barnen hem efter deras lilla semester och jag efter några sköna dagar med behövlig egentid! 
Blev överraskad med så vackra blommor och choklad! 

(null)

Så glad vi har våran pool att svalka sig i när det blir varmt och skönt i solen! 

(null)

På em åkte vi till Vibäck10 och åt middag och unna mig ett glas bubbel! 

(null)

Fick mer paket från mina fina barn och fina Ida! 

(null)

Så fick äran att fira med mina bästa förutom Filip som just nu är i Prag! Så han sakna vi massor! 💞
(null)

Det vackraste kärleksparet! Tom ❤️ Ida!

(null)

Vibäck ligger nära Hummelvik så jag ville återuppleva gamla minnen då jag varje sommar när jag var yngre var mycket där i Skärgården! Så många fina vackra minnen därifrån! Så värmde i hjärtat att åka dit! 

(null)

Bryggan vi legat många timmar och solat och badat! Med utsikt över fiskehamnen där vi alltid köpte färsk fisk! 

(null)

Gick ut på udden med den vackraste utsikten över Östersjön! 

(null)

Så ja, det blev en så fin födelsedag! Hade gärna varit helt ledig men är man egenföretagare så är man! 
❤️Och tack, tack alla för era gratulationer!!❤️ 
Nu är jag 50 bast! 
Och allt är nästan precis som det var i förrgår…
Så nu startar vi igång ännu en onsdag på caféet! Men först tandläkarn! 
Snart är mina raka fina tänder klara!! Så nöjd! 
//Annki Teresia 

Kommentera här: