En dag med lite av allt!

(null)

Började dagen hos tandläkarn! Genomgång av kommande plan för mina tänder. Nästa vecka ska jag dit och då ska mina tänder fixas till så de blir ännu snyggare. Sen ska jag känna efter så jag är 100% nöjd. Efter det ska jag in o scanna av dem o få nya skenor jag ska ha i 6 mån. Kunde få en metallskena men inget de rekommendera. Efter 6 mån så blir det skenor endast på nätterna. Så tänderna  behåller sin placering. De vill annars gärna tillbaka till sin grund position. Men de får de inte! Nu vill jag ha kvar mina raka fina tänder! 
Åkte snabbt o handla och for vidare till caféet!

(null)

 Mitt första besök var en kvinna från London! 
Hon tog en kopp te och så plocka hon upp en anteckningsbok. 
Fråga vad hon gjorde, jo hon var författare! Skrev poesi!! Hitta massa inspiration här i Sverige. Var första gången hon var här. 
Så där satt hon, med en kopp te, sin anteckningsbok och skrev och bara njöt av utsikten! Men hur underbart var inte det! 
Så avis! 
Vi hade även besök av en familj från Schweiz! Jättekul! 
Julia från LindeborgsEcoretreat kom förbi också! Gå in o kika på detas insta! Sååå coolt ställe de har!!! 
O även andra härliga människor förstås! 

(null)
Tack Anna för de vackra blommorna! Pryder caféet så fint! 

Kom hem och satte mig med det godaste jag vet! En kopp te och en smarrig chokladbit! 

(null)

Vi fixa oss och åkte till Strandstugevikens camping och kolla på Robban o Teo, de som spela på café Munter förra helgen. Nu var det min tur att få sitta och lyssna o njuta! 

(null)

O det tillsammans med de bästa! Tom, Ida, min älskling o min fina vän Linn! Äntligen sågs vi! 

(null)

Var en jättevacker kväll vid stranden! 

(null)

(null)

Sen blev det att åka hem och natta sig! Så trött! O ny dag är det nu! 
Får vi se vad den har att erbjuda! Väntas så fint väder nu kommande dagarna! Det gillar vi! 
Ska hämta ett spännande paket också! En sak jag gärna skulle vilja börja sälja och varit i komtakt med dem. Så vi skulle höras av i höst igen då det är semestertider o de har mycket att göra! 
Men tills dess ska jag prova på det! O ni ska få se vad det är! Snart… 
Något avkopplande, något snyggt, något praktiskt! 
Tjing på er! 
// Annki Teresia 

Kommentera här: