En sån där magisk kväll….

(null)

En varm, solig sommarkväll vid vattnet, bra musik, glada människor! Ger mig gåshud! 
Så var gårdagskvällen och den kommer jag lägga till ett vackert minne! 
En trubadurkväll på mitt café! Magiskt! 

(null)

Grymt grymma grabbar! Superbra låtval! 
Robban och Teo, o så trevliga!!! 
Efter spelningen satt vi ett gäng och prata o hade så trevligt! 
Så tog en stund innan jag var hemma! Men vad gjorde väl det! 
Men då åt jag lite kyckling o sallad så var det god natt sen! 

(null)

Så nu ska jag ta en skön wake up dusch, baka chokladbollar som tog slut!  Och åka och jobba  ännu ett minst 12h pass! 
Får sova på mån o tis! Är trött…
Blir så glad om dagarna nu när det plingar i mobilen och får bilder och filmer från mina älskade barn! 
Så vackra bilder från Tom och Ida i Spanien och från Filip med vänner på tågluff o nu i Kroatien på en så vacker ö! 
Förgyller mina dagar ännu mer! 
//Annki Teresia 

Kommentera här: