Hipp hurra för mig idag!

(null)

Ja jag vill verkligen fira! Fira mig själv och allt jag fått uppleva och allt jag varit med om! 
Det är allt det, både det onda och det goda, som gjort mig till den jag är idag! Och jag är stolt! Och det bästa, mina barn säger de är stolta över mig! Det betyder allt! ❤️
Att få vara en bra förebild för dem! Att få finnas där för dem, i vått och torrt! Varje sån dag är en gåva! Så glad jag har den bästa kontakten med dem! Att de finns, att vi finns, tillsammans!
Ber även om ursäkt till alla jag sårat och gjort illa! Men många gånger var det för att "rädda" mig själv, att hitta en väg till bättre mående. O det blev ibland på helt fel sätt! Men lärde mig utav det! 
Mina vänner, så fina, underbara vänner som jag har! Ni betyder så mycket! Ni som stöttar, ni som tänker på mig, som frågar hur jag mår, som finns där! I med och motgångar! Tack, må ni aldrig försvinna! 💞
Min far….utan honom hade jag nog bott på gatan! Så många gånger han räddat mig och mina barn!  
Min fina underbara sambo, Andreas… älskar dig! Tack för allt du gör för mig! Får mig att skratta, känna mig trygg, lugnar ner mig! 
Du betyder så mycket! 
Det finns många människor jag vill fira idag! 
Inte bara mig själv! 
Och blickar jag tillbaka så är jag så glad jag aldrig gett upp! Trots så mycket kämpande! 
Och så mycket roligt jag haft!  Ni som vet ni vet! Birgers dansgolv! Och massa mer!! 
Men nä då, nu fortsätter jag blicka framåt! Har många mål och drömmar kvar! 
Jag vill fånga dagen, livet, glädjen!  Att vi alla tar hand om oss! Mår bra, våga ta risker, ta klivet, hoppa, utmana och följa våra drömmar! 

Just nu vill jag inte ha något kalas eller fest! Det är så mycket känslor o sen hinner jag inte! Har för bövelen ett café att sköta! 🤣
O vem tusan trodde det? Inte jag iaf! 
Nu kör vi 50 år till! 
Jag må jag leva…. 😍❤️

Kommentera här: