I em är det partyyy!

(null)

Att lyssna på liveband på en veranda precis vid sjön och lite smarrigt att äta och dricka är livskvalité!
Detta sker på Café Munters veranda idag kl. 17 då Robban och Teo kommer och spelar! 
Vädret verkar helt klart vara med oss! Bord är bokade, många har ringt och vill komma! 
Vi lägger ut filtar i slänten! Lägger massa öl och bubbel på kylning! 
Ska bli sååå kul! 

(null)

Hade lika mycket gäster igår dom i onsdags, jättekul! 
Var ett gäng som beställde på engelska och en kom o beställde mer och då fråga jag var de kom ifrån, jo de var tyskar! Sa att då har de väl sett Inga Lindstöm filmerna! Jo de var ju filmteamet!! 🤣🤣
Så då kom en superhärlig man in o vi prata. De har ju varit o fotat hos mig på caféet för ev filmning där. Men så ville regissören ha ett fik mer centralt tyvärr! 
Sa jag varit statist i två filmer men ej sett filmerna. Men han ville ha mitt visitkort o försöka leta fram filmerna jag är med i! Gulligt av han! Så får vi se om han lyckas på min lilla beskrivning! 
Sen kom även Nyköpingsguiden på besök! 
Härliga killar som gör reklam för vår fina kommun! 

(null)

Nu är det dax att börja ladda för bästa fredagen! 
//Annki Teresia 

Kommentera här: