I sommarens soliga dagar…

(null)

Ja nu gäller det att njuta! Kolla vädret nästa vecka, suck! Då ska set bli dåligt väder, igen! Underbart väder är tydligen kort denna sommar! Men tur man då kan besöka mysiga fik! 

(null)

En till brud som älskar sol! ☀️ 
Igår rulla det på med många gäster! Så idag måste jag in till stan och handla in mer! Alltid lika svårt att bedömma åtgång! 
Fre o lör. när vi har öppet 11-20, så hinner jag inget mer än att jobba! Det blir bara hem, äta lite, kolla tv o gonatt! 
Ikväll får vi se vad som händer! Svara på en annons om billiga biljetter till Markoolio som spelar på Tovastugan ikväll. Får hoppas jag får svar och får dem! 
Han blir man glad av! Men är en lång jobbdag även idag och lär då vara lite småtrött i morgon! Men sånt får man ta ibland! Viktigt att göra annat än bara jobba också! Kliva ur bubblan och få lite perspektiv på allt! 
Fast man blir lite antisocial när man är klar för dagen! 

(null)

Vår goda Ceasarsallad! God sommarrätt! 
Nu ska jag sätta mig ute och äta en god frukost! Kanske köra lite Yoga och mjuka upp mig! Behövs…. 
Idag kommer Ånglupen Munters vänner på besök till caféet och pratar om båten och går även att boka en tur! Passa på! Mellan 11-13 finns de på plats! 
//Annki Teresia 


Kommentera här: