Kan inte känna nog av tacksamhet!

(null)

Älskar den här åsynen! Fullt med bilar på café parkeringen! Var fullt upp hela dagen igår! Hade så många fina gäster! Perfekt cafebesöksväder! 
Får hoppas på samma idag! 

(null)

När jag åkte hem igår så svängde jag förbi affären! Unna mig lite gottis!!  Var riktigt gott! 
Min son Tom ringde, deras sista kväll i Spanien! Så nu sitter de på planet hem! 

Sen är det Filip som har en vecka kvar! De börjar deras tågluff hemåt idag efter 3 dagar i Kroatien. Stannar i Prag, Tyskland mfl. 
Sen får vi alla äntligen ses igen och få höra om deras resor o se foton! 
Ska bli så kul! 
Nu är det "bara" min resa kvar med alla som förmodligen blir till hösten! 
Vill så gärna till Gardasjön! 
Kanske ska ta tåget ist för flyg? Få uppleva mer? Hm tål att tänkas på. Älskar ju inte heller att flyga direkt! 

(null)

Nä nu väntas ny dag, ny upplevelse, nya möten! 
Sen måste jag in till stan och vattna Filips blommor! 

Tjingeling! 
//Annki Teresia 

Kommentera här: