Minisemester! Ut på tur…

(null)

Det här behöver vi och gjort oss så förtjänta utav efter en intensiv vår och sommar med mycket jobb för oss bägge! 
En underbar minisemester bara vi två! ❤️
Så igår efter stängning for vi till Gränna! Bokat de Luxe rum på Bauergården en bit utanför Gränna. En skogsväg högt upp som plötsligt öppnar upp sig mot en så vacker sjö! 

(null)

Och vilka kåkar!! Skulle jag inte tacka nej till! 

(null)

Superfint rum, är så lugnt och harmonisk här! Precis lagom stort hotell. Reception, loungedel, restaurang och bar ligger i en öppen men ändå rum i rum miljö! Harmoniskt men ändå har man översikt över allt. 
Ljudet är dämpat och känslan är varm och trygg! Väldigt trivsamt! Utanför går korna och betar och sjön ligger bara en liten promenad bort. 

(null)


Vackert! O min snygging! 
(null)

Finns t om badstege för oss som badar i vassen! 🤣🤣 omtänksamt! 
Vi åt så himla god mat i restaurangen o jag var vrålhungrig! Unna mig en tre rätters! 
Kronärtskockssoppa

(null)

Röding… mmm

(null)

Mumma o här börjar jag bli riktigt mätt! Så här i efterhand så hade det räckt med soppan bara! Men jag lär mig aldrig! 

(null)

Och självklart så himla god rabarberkompott! 
Nu var jag på gränsen till sprickfärdig! Så vi tog en skön promis innan sovdags! 

(null)

Så cool husbil! 

(null)

Oj vilken skön säng! Täcke, kudde och dängkläderma var så där underbart fluffiga! 

(null)

Nu är det dax för dusch och frukost innan dagens äventyr börjar! 
Fler bilder kommer finnas på insta o fb! 
Ha en fin helg…nä just det, är ju måndag!! 
Ha en fin måndag! 
//Annki Teresia 

Kommentera här: