Projekt husvagn!

(null)

Jodå detta är just nu en kaosvgn! Det ligger dynor från två husvagnar huller om buller! 

(null)

Så ja, idag blir det att organisera i vagnen! 
Vi har lagt in delar i gästhuset så länge så dynor kommer också hamna där nu undertiden vi renoverar vagnen. 

(null)

Andreas håller på och tätar lister och fönster. Jag har skruvat loss all inredning framtill och ska dammsuga och göra rent runt om innan vi börjar bygga nytt golv och del av vägg! 
Många tänker väl "köp ny vagn för bövelen" men jag vill inte ha ny vagn! Jag vill ha en liten äldre, charmig, mysig vagn! Följer flera som renoverar och inrett sina husvagnar så fint och så gulligt och sött! Så det vill jag göra! 
Så detta är vårt nya skötebarn! 
Jag älskar projekt, att utmana mig och lära mig massa nytt! O det får vi verkligen gör nu! 
För att sen få se ett resultat vad vi åstadkommit! Det är som att vinna storvinst! 
Få känna sån stolthet! Det är bästa känslan! 

(null)

Igår fick vi även loss vatten"tunnorna". 
Och ska in till stan och köpa elsladd idag och få veta om elen funkar som säljaren påstod den gjorde! Men han har ljugit om så mycket så vi väntar oss att inget funkar numera! 

Sen blir det bakning och även fixa klart med allas löner! Usch vad det kostar med personal! Men är ändå tacksam, för att ha personal betyder ju att det går bra och behövs! Och jag har ju så duktig personal! 
Just nu har jag 5 st till förfogande som jobbar på timmar! 

Men nu efter en riktigt skön sovmorgon så drar jag till gymmet en sväng! 
O sen mot stan för shopping! 
//Annki Teresia 

Kommentera här: