Söndag och författarbesök!

(null)

Vilken otroligt vacker kväll det var på caféet igår! Vi har verkligen sol där hela dagen fram till 20 tiden då en gren döljer solen! 
Så vi har inget att klaga på där! 

(null)

När jag kom hem så fick mina stackars fötter, går hur mycket som helst nu, en rejäl lyxbehandling! 

(null)

Ett skönt fotbad med massage, fila, pedikyr och måla naglarna! Smörjde in dem så nu mår de mycket bättre! 

(null)

Nu är det bara resten av kroppen som behöver en omgång! Men fick valfri behandling av mina barn, så kan bli en välbehövlig helkroppsmassage! Måste ta hand om min kropp! 

(null)

Och hur glad blev jag inte igår när Anna, som jobbar hos mig på caféet, kommer med så fin födelsedagspresent till mig! Gulle dig! Hon är verkligen en sån omtänksam människa!💞
Fina du! Tack! 🙏 

(null)

Idag får vi författarbesök på caféet! Mats Lundgren som skriver kriminalromaner som utspelar sig i Nyköping. Kommer och berättar om sina böcker, säljer o signerar! 
Perfekt att läsa nu i sommar o till hösten! 

(null)

Så det blir spännande! 

(null)

Jamen  nu kickar vi igång denna söndag! 
Kommer även ställa upp loppisbord på caféet med fina saker jag vill sälja o bli av med! 
Ha en fin söndag! 
//Annki Teresia 


Kommentera här: