Unna mig lite ”lyx”!

(null)

Klart jag måste unna mig lite lyx ibland! Så äntligen kom mitt nya mobilskal med lite läckert mönster och mitt namn på! 
Love it!
Känns bra då mitt gamla var så äckligt, trasigt och hade målarfärg på sig! 
Så det var på tiden att köpa nytt! 
Igår var det full speed på caféet! Var in till stan  och handla först, sen vidare till caféet där jag prata med en från ånglupens vänner. 
Så sen blev det panik då vi öppna och hade gäster hela dagen fram till stängning. Så det var tur jag hade hjälp av duktiga Ami! 
Hon har verkligen växt och blivit så självgående och tänker lika som mig! Så plötsligt är allt gjort som jag tänkt i mitt huvud! Sånt är guld värt! 

(null)

Vädret var perfekt igår! Varmt, soligt och fläkta lagom! 
Sen igår var vi o hämta en till husvagn, en likadan vi har som de skänkte bort. Så den kommer vi nu ta delar utav för att få vår vagn i bra skick! Billigt och smidigt! 
Så nu har vi att göra! 

(null)

Idag väntas ny dag på caféet! Ska packa upp inredningssaker som ska säljas. 
Sen hann jag inte till gymmet igår så får bli idag. Ska se om jag ska baka ngt också. 
Dagarna rusar iväg!! 
//Annki Teresia 

Kommentera här: