A lovely day!

(null)

Wow, jag hann så himla mycket igår! Fick äntligen ordning på mina försäkringar, betalat alla fakturor, skickat fakturor, fixa inköpslista, 

For sen vidare in till Nyköping för en supermysig lunch med min underbara barndomsvän! Riktigt gott på Klaras restaurang på Sunlight Hotell! 

(null)

Vidare till min samarbetspartner Tokrent där vi även fick besök av en tidning för intervju! 
Så nu längtar vi tills det blir publicerat! 
Åkte sen och handla allt till helgen då vi har… 

(null)

Kom hem, bytte kläder. Andreas kom hem med släp och så åkte vi till tipoen med alla våra äckliga sopor som vi samlat på oss ute i förrådet. Det är sån härlig lättnadskänsla när det är iväg kört! 
På vägen hem hämta vi en garderob. Behöver ha ett städskåp på caféet! Tyvärr var det för högt men vi ska kapa ner det så blir det perfekt! 

(null)

Dagen till ära blir tårttillverkning av alla dess former! Har även en  på gång som kan baka åt mig! Känns toppen! 
Nu kör vi en härlig fredag!
//Annki Teresia 

Kommentera här: