Börjar vakna till!

(null)

Igår, måndag var jag riktigt tröttis! Jobbade själv i söndags och vi slog rekord denna helg!
Så jag vila hela fm, sen satt jag med alla jobbsökningar och boka tider för intervjuer. 
Börja även med lite bokföring. 
Idag starta jag dagen med "Last Thuesday" som anordnas för oss företagare! Blir bjudna på frukost och nätverka. Några företagare får presentera sig! Så en toppenmorgon! 
Går alltid därifrån med ny energi! Att träffa andra företagare ger mig så mycket!

(null)

Men riktigt skitväder idag! Snöa massor! 
Ruskdeluxe!!! 
Skulle skicka in för alkoholtillstånd men behöver ett underlag jag nu mailat om. Hoppas få det i morgon!  Och hoppas innerligt det inte kostar något som allt annat gör! 
Sen ska ansökan in! Förberett för allt annat! 
Även ett till tillstånd ska jag maila om men strula såklart. Så får ringa om det o fråga hur jag ska göra! 

(null)

Jag har köpt en mjölkskummare som även värmer mjölken! Perfekt till chailatte som jag nu har på caféet också! 

(null)

Fixa lite skum i mitt te idag men det var inte lika gott! 
Nu ska jag packa min träningsväska, dax för Aerobicpass! Näst sista! 

(null)

Tur man är ledare och måste dit! Annars hade slömasken vunnit idag tror jag! 
//Annki Teresia 

Kommentera här: