Butiken blir Studio

(null)

Igår blev det röj i min inredningsbutik! 
Då jag nu inte hinner ha den öppen på helger så har jag bestämt mig för att det ska bli min inredningsstudio! 
Där kommer jag ha lite mer exklusiv inredning! Även bord och stolar där jag kommer bjuda in till inredningshjälp! 
Ha bokade besök och teman! 

(null)

Även ha lite möbler som jag säljer! 
Gäller att utveckla och utvecklas! Så inte sitta still minsann! 

(null)

Så där röjdes det igår och börja uppbyggnaden av studion! Så det ska köpas in lite snyggt dit! 

Känner mig även lite ledsen! Min gamla pälskling Smillan mår inte bra! 
Hon äter knappt, är off och inte sig själv! Så jag är riktigt orolig! 

(null)

Hon har liksom vuxit upp tillsammans med mina barn och har en speciell plats i mitt hjärta! 

Håller tummarna hon blir bättre snart! 

Idag är det massa admin jobb och sen en tur till caféet med massa inredning jag ska sälja där! 
Ska även kontakta min tandläkarklinik. O nu är jag inte glad på dem, igen! 
Suck! 
Nu är jag less på det vita utomhus! Nu vill hag ha grönt och vackra blommor! 🌷 
//Annki Teresia 

Kommentera här: