Dax att ta fram vårkläder!

(null)

Nu vill jag börja packa ner alla svarta, mörka vinterkläder och ta fram färg och lättare plagg nu när solen börjar skina! 
Känner inte ni det också? 
Så igår kom en blå blommig blus fram! 
Åkte o fixa naglarna, handla lite, var på loppisar och sen åkte jag hem och börja fixa lite i trädgården!! Som jag längtat! Jag älskar att kratta, klippa och raffsa bort allt gammalt och se de nya knopparna komma upp ur marken! 

(null)

Här är vår kärleksört! 
Vi har nu börjat fixa lite på vår framsida av huset. Tagit ner lite staket, (som ska upp igen men flyttas lite) då vi vill ha mer plats för bilar och jag tror jag vill ha en pergola ist för vår fula veranda vi har där nu! 

(null)

Typ lite såhär men utan tak! Mer modernt och stilrent! 
Men så måste vi ha staket pga vår pool så ingen kommer in på vår tomt o ramlar i! 
Så dax att leta bilder för inspiration! 

(null)

Som sagt, visste vad jag gjorde igår! Satt till in på natten och höll på med kvitton och bokföring! 
Ligger lite efter, blir så när all fokus legat på att få igång caféet! Så har något annat fått vänta. Och det blev b la bokföringen. Så nu ska jag komma ikapp och hålla rutin på det! 

Kommer behöva fortsätta idag! Och ska även försöka ge mig ut och kratta lite mitt på dagen då det är som varmast! 
Längtar!!  Jag älskar att vara ute och fixa i trädgården! Och nu får jag göra det när jag vill, bästa med att vara sin egna chef!  Känns fortfarande lite ovant o "inte ska väl jag"! Får jag göra så?  
Men vet ni, det får jag!!! Så in i den!!! 
//Annki Teresia 

Kommentera här: