En sån intensiv helg väntas!

(null)

Här har vi det! Resten av de fina och bra sakerna jag hitta och köpte på stan! 
Solbrillor och lite make up! 

(null)

Hitta även denna lilla coola handväska på rea! Tackar! Precis vad jag behövde då min tidigare gått sönder. Så varit utan länge! 

(null)

Köpte även dessa för lite kroppsvård! En schampoo/hår masserare. Så skön att shampoonera håret med samtidigt som huvudet och hårsäckarna får skön massage! 
Sen den andra som man häller tvål i och där inne är en tvättsvamp. Så när man då samtidigt skrubbar kroppen så kommer det massa tvål att löddra in sig med! Blir så len! 
Så nöjd och ger kroppen vad den behöver! 

(null)

Igår var det ingen Aerobic men jag och en tjej ur gruppen var duktiga och tog en skön promis ist! 
Var riktigt skönt! 
Nu ska jag försöka ta mig upp ur sängen men är segt! Jag vakna i natt och kunde inte somna om! Svettades, hade ont i armarna, stressad och allmänt jobbigt! 
Och vakna tidigt då barnen inte ville ha sovmorgon som jag!  Så har lite huvudvörk. Ligger även fler tröttmössor hos mig! 

(null)

Nu väntas väldigt intensiva dagar! Och mycket av det går inte att förbereda heller! Utan allt behöver fixas samtidigt! 
O då vi inte får se hur vår monter till mässan ser ut, vi vet vart och vilket nr 111, förrän fredag så har jag jättesvårt att börja planera den till fullo! Frustrerande! 
O allt ska förberedas till caféet också! 
Så nu gäller det att behålla lugnet och ta allt strukurerat! 
Så idag ska jag handla lite till caféet, har även beställt från Grossist som kommer i morgon. 
Ska stryka alla dukar. Göra contents, packa inför mässan vad jag vill ha med mig. 
O sen gå ut i trädgården en sväng som ger mig ett lugn! 
Nu kör vi en fin onsdag! 
//Annki Teresia 


Kommentera här: