Funny fredag!

(null)

Halllåååå vart tar dagarna vägen? Och går dagarna fort så går också livet fort! Skrämmande! 
Idag fyller min fina underbara son Filip år! 
Och som man inte kan vara annat än så himla stolt över! Älskar dig! ❤️
Så ikväll blir det kalas med Tacopaj med älskade familjen! ❤️ Längtar! 
Igår hade jag kontakt med Livsmedelsverket igen. Många turer blir det så idag ska vi ringas! Måste hitta en bra lösning med allt. 
Sen var jag på loppis, hitta äntligen en hylla till caféet som jag ska ha bakom disken. Behöver ha mer yta till allt. Hitta även en fräsch bra micro då den som är där har sett sina bästa dagar! Och även lite annat smått o gott! 
Var även till Elgiganten o köpte ugn. Så nu ska jag väl ändå ha allt! 

(null)

Fast näe, måste köpa en mjölkskummare som även värmer mjölken så jag kan börja sälja god Chailatte på caféet! Ska även träna upp mig att göra fina skummjölkmönster! Ska bli kul! 
Ikväll får jag leverans av allt gott till helgen! 
Men ska först nu till caféet med allt jag köpte igår och göra lite fint utomhus.
Sen kompletteringshandla det jag glömde igår. 

(null)

Ja, dagarna bara rullar på och hinner inte allt jag vill! Måste verkligen frigöra mer tid till mitt projekt! Och ska även samla ihop alla som sökt extrajobb och kalla till intervjuer nästa vecka! Spännande! Fått in många ansökningar! Jättekul! 
Ha en finemang fredag! 
//Annki Teresia 

Kommentera här: