Hinner inte med min lediga dag!

(null)

Måndagar brukar vara min lediga dag! Men det hinns verkligen inte! Det är mycket att reda ut och få ordning på nu! 

(null)

Inte varje dag man besöker Stadshuset! Tror det är andra gången i hela mitt liv jag kliver in genom denna entré! 
Hade möte igår och det gick väl bra! Men jag mår inte bra! Tänk vad en människa ibland kan få en att må så dåligt! Måste se vad jag kan göra åt det! För all negativitet ska bort!!! De ska iaf inte finnas i mitt liv! 

(null)

Hann iaf med en liten skön stund i solen med en god kopp te! Premiär!! Så trädgårdsstolen kom fram! 

(null)

Var runt och inhandla lite saker och småkika på kläder! Jag har ju gått och kärat ner mig i grönt! 
O denna blusen, in love!! 

(null)

Och denna kavaj då?? Jo tack! 
Men nix, nu får jag avstå! 

(null)

Testa även frysta potatisbullar i våffeljärn! Men näeee! Har man ätit egengjord rårakesmet så var detta inte alls gott i jämförelse! 
Homemade is the shit!!!! 
Ny dag, nya möjligheter! 
Till gymmet nu först, sen kommer elektriker till caféet, hoppas jag hinner dit o kan förklara alla problem! Sen ska hemsidan fixas, göra massa contents, förbereda inför Bomässan och hjälp, har massa bokföring att göra! 
Nu ska det bli riktig ordning! 
Och njuta…jag ska njuta i allt detta! Och tänk, snart sitter jag ute och kan jobba! Lyllos mig! 

//Annki Teresia 

Kommentera här: