Hittat min klädsel!

(null)

Fast nix, är inte denna snygga klänningen, fast jag gilla den massor! Men lite för mycket  "ben" tyckte min käre sambo! 
Var på stan igår och hitta massa snyggt men kunde inte köpa allt tyvärr! 

(null)

Så många söta toppar! B la denna, tänk så fin till sommaren! 

(null)

Och denna vita blus! Jag är frälst i puffärmar! 

(null)

Gilla denna svarta om det hade varit höst och vinter! Men nu är det våååår!!

(null)

Läcker tröja i aprikosfärg, så fin! 

(null)

Tokgilla denna ballerinakjol men var lite för stor och fanns inte mindre! Typiskt när den var på rea! 

(null)

Köpte även lite annat smått o gott men det får ni se i morgon! 
O just det, vad hitta jag till mässan då! Jo det får ni se då!! 
Men när jag prova så kände jag bara wow, this is it!! 

(null)

Just det, hitta en vårjacka jag vill ha! Men 900 spänn för denna är lite väl dyrt! Letar vidare! 
Nu ska jag till gymmet och sen är det massa fix!! 
Inget Aerobicpass ikväll då lokalen är uppbokad! 
Men kan bli en promis ist!! 
Hoppas även hinna gå ut en sväng o fixa i trädgården! Mycket kvar! 
// Annki Teresia 

Kommentera här: