Ja det är våren… och massa bullar!

(null)

Nu är det äntligen dax för Bullhelg på Caféet! O jag bara älskar bullar och tror många med mig!  Blir väl inte så mycket sol ute idag men vi tänder brasa och strålar ändå! 

(null)

Gårdagen bjöd på massa sol och var ute en sväng och kratta! Blir så fint och fräscht i trädgården! 

(null)

Och titta, knoppar på Magnolian!  Lycka! 
Och igår kände jag sån glädje igen! Fått sån himla fin hjälp nu av kommunen och Katarina, tack! 🙏 💞
Min bästa stöttepelare! 
Och fick ett samtal som gjorde mig lugn, trygg och fick massa bra info om hur man bäst jobbar med livsmedel! Perfekt! Nu ska jag bli proffs på det! 
Gäller att tro på sig själv och våga säga till och ifrån när något känns fel! För sånt dyker man på ibland! 
Så nu är jag på banan igen! 

(null)

Och nu är äntligen bokföringen klar! Är några frågetecken men det hoppas jag få hjälp med på måndag. 
Men nu stämmer summorna, nästan på öret!  Kontrollen är åter tillbaka och är en underbar känsla, kontrollfreak som jag är! 
Hann även göra om min hemsida till viss del! 
Så nu ligger även Caféet med där! Men ska finjustera sidan lite och flytta om och dona! Även den måste vara top notch! 
Gå gärna in o kika! Massa fin inredning finns där också! 
www.roomforyou.one

(null)

En rolig helg har nu sin start! Och nästa vecka får ni hänga med på massa kul förberedelse inför Bomässan nästa helg! 
Såå sugen på denna kjol! 
Men nu bullfestar vi på! 
//Annki Teresia 

Kommentera här: