Mållös!

(null)

Nu får vi öka!! För hur är det möjligt? Igår söndag kl.15, när stod låste caféet så hade jag endast lite våffelsmet kvar, till en liten våffla, av allt vi erbjöd i helgen! 
Sålde slut på precis allt!! 
Som det ska vara för mig men inte kul för mina gäster som kom på sluttampen och var sugna på ngt speciellt! 

Så nu får vi öka på dosen! Baka ännu mer! 

(null)

 Och ni vet ingen som råkar ha en Tuktuk ståendes någonstans och vill sälja? 
Vill ha!!! Så ge mig tips!!  

(null)

Idag har jag möte med Livsmedelsverket och ska kämpa för min rätt att få driva min verksamhet enligt mitt koncept! 
Självklart följa lagar och regler men utefter de förutsättningar jag har! Hitta lösningar, inte hinder och omöjligheter! 

(null)

Jag hoppas också det blir varmare ute på dagen och solen tittar fram! Vill gärna vara ute ich börja fixa i trädgården! Är sån medicin för själen! Avkopplande, avstressande och tillfredsställande när man ser hur fint det blir! 

(null)

I år blir det projekt ommålning av hus och ny parkering! Försöker få min käre sambo att börja lite smått o planera. Men har är lite svårstartad! Lika mycket som jag har ADHD så har han ADD! Så vi är perfekt kombo! 

(null)

Blev soffhäng hela kvällen igår! Jag hade huvudvärk hela dagen så var skönt att vila huvudet sen. 

(null)

Vi är några som ska dela på soffan! 
Nä, nu ska jag kliva upp och ladda för dagen! 
Önska mig lycka till! Behövs!  🥲
//Annki Teresia 

Kommentera här: