Medgångar och motgångar!

(null)

Lika lätt som en människa kan göra ens dag, lika lätt kan en annan människa sänka en totalt! 
Det är livet som företagare! Ja även livet som människa, för ens företag är ens liv! 
Som företagare är det många regler och krav! Och det är bra! Men sen gäller det verkligen att hitta möjligheter ist för hinder! Hinder som stoppar en människas drömmar, mål, visioner! 
För lösningar finns! 
Men igår var en tung dag! Men så fick jag prata med rätt människa och hon vände min dag! Från katastof till förhoppning! Tack! 💞
Så nu ger jag mig inte!! 

(null)

Nu är det en månad sen jag öppna mitt fina café! Har lärt mig så mycket! Träffat hur många goa människor som helst! Verkligen det bästa jag satsat på i mitt liv! Lycklig! Stolt!
 
(null)

Detta är inget jobb, det är ett nytt liv! O det är verkligen ett liv jag vill leva! Jag behöver inte så mycket mer! Ja, självklart familj o vänner! 
Men nu jagar jag inte ledighet, att göra massa saker, shoppa för stt få bli glad! Jag är nöjd, tillfreds, och bara är! Fått en sån nre frid! 

Nu blir det snart go middag! Hjortkött, klyftpotatis och sås! Sen njuter iaf jag av att kika på Mello! 
Är sån schlagernörd! 
//Annki Teresia 

Kommentera här: