Ny vecka med massa kul!

(null)

Uj uj uj, den underbara helgen Ă€r slut! 💞
Ännu en sĂ„ vĂ€lbesökt helg pĂ„ cafĂ©et! Och nu Ă€r det sĂ„ kul dĂ„ jag redan fĂ„tt flera stamgĂ€ster!! Det Ă€r vĂ€l Ă€ndĂ„ det bĂ€sta betyget! 
Och igĂ„r hade jag sĂ„ himla duktiga medhjĂ€lpare! 
Min fina son och hans helt underbara flickvĂ€n Ida! 

(null)

De Ă€r ju bara sĂ„ fina tillsammans! Och vilket team! De var superduktiga! 
SĂ„ nu kĂ€nner jag mig lugn att lĂ€mna över cafĂ©et till dem nu kommande helg dĂ„ jag ska stĂ„ pĂ„ BomĂ€ssan! SĂ„ himla gulligt av dem att hjĂ€lpa till! 
Och vet ni, nu funkar elen!!! Inte ett elavbrott pĂ„ hela helgen! Jag Ă€r gladare Ă€n gladast! 

(null)

Är Ă€ven sĂ„ himla kul att mĂ„nga upptĂ€ckt att de kan köpa med sig fikabröd hem ocksĂ„! 

Den hĂ€r veckan Ă€r det fokus pĂ„ BomĂ€ssan! Japp, ute i sista minuten men vad göra, tiden rĂ€cker inte till! 
Sen ska jag kolla upp om att fĂ„ rĂ€ttigheter pĂ„ cafĂ©et! Kunna servera öl o vin! 
BestĂ€lla hem dricka och massa annat. 
Hitta klĂ€der till helgen! Göra skyltar och ja, listan Ă€r hur lĂ„ng som helst! 
SĂ„ hĂ€ng med, ska verkligen försöka fota och filma mer! 

(null)

Och ni kommer vĂ€l pĂ„ mĂ€ssan? 

Men nuuuuu kör vi, hĂ€rliga mĂ„ndag! 
//Annki Teresia 

Kommentera hÀr: