O happy day!

(null)

Fredag fredag och en riktig kanonhelg är på ingående! 
Det är Dansk helg på caféet med goda Smörrebröd och goda danska bakverk! Är så glad att Tom och Ida är stand in hela helgen så vi kan ha öppet! 
O hur fina är de inte tillsammans! Må de gifta sig och skaffa familj! 

(null)

Jag har gjort checklista vad som ska göras,  sortimentslista och Allergenerlista! 
Så nu är det bara tuta och köra och hälsa alla goa gäster välkomna! 
Så ikväll får vi leverans av allt gott! 

(null)

Var ute och plocka björkris igår! Men vilken värme! Det var så himla skönt! 12 grader hade vi här i Stigtomta! Jag njöt ute i skogen! 

(null)

Jag måste erkänna att jag ibland blir sugen på att klippa mig kort igen! Det är så himla snyggt och tufft! Men vi får se! Nu är det snart sommar o då är det skönt att kunna sätta upp håret! 
(null)


Så idag är det också fokus Bomässa! Är inte lätt att ha flera stora saker i huvudet samtidigt! 
Jag vill ju allt ska bli perfekt! 
Vi har plats 111! Turnr! 
Så nu måste jag försöka få till att hämta blackboardtavlan jag vill köpa. Han som säljer glömde mig igår! 
Min snygga plansch som duktiga Anna på Nyscreen har gjort är färdig att hämtas! 
Jag ska skriva ut mässerbjudanden, sätta in i ramar. Packa bilen som blir proppfull och kommer inte få med mig allt men Andreas kommer efter jobbet med resten. 
Hinna äta frukost, duscha, äta lunch o allt innan kl. 13 då vi ska till Rosvalla och börja bygga monter! 
Och min alltid goa vän Linn kommer och hjälper mig! Som hon alltid ställer upp och hjälper till! Hon ska ha en stor medalj!! 🥇Så vi ska göra så fint! 
Så nu kööör vi! Riktigt rolig dag!!! 
//Annki Teresia 


Kommentera här: