Säga nej fast man vill!

(null)

Att säga nej till sig själv kan vara svårt! Men idag fick jag göra det! Jag hade verkligen sett fram emot att vara med på Näringslivsdagen i Nyköping som är idag! Många bra föreläsare och kunna nätverka! 
Men min kloka del av hjärnan sa nej! "Du hinner inte och du orkar inte allt du vill"! Jo jag blir arg på den "delen"men vet den har rätt! 
Så blev hemma idag, fortsätter med bokföringen och får se om jag hinner fixa till hemsidan! Inte uppdaterad alls! Jag skäms! 
Sen tänker jag även idag ge mig tid utomhus! Kratta o fixa i trädgården! Sån terapi för mig! 

(null)

Hitta denna på Loppis i onsdags. Sååå mitt café! Gullig så det heter duga! 

(null)

Även dessa fina små utekrukor! 
Nu behöver jag snart köpa in lite blommor! Men vill vänta lite till! Fortfarande kallt på nätterna! 

(null)

Har fortfarande litet "snömonster" kvar på tomten! 
Men kolla, mina älskade rabarber! 

(null)

Bästa jag har på tomten! 
Så mycket gott man kan göra! Favvo är rabarbersaft! 
Nä, nu ska jag fånga dagen o h solen! Fin fredag påer! 
//Annki Teresia 

Kommentera här: