SOL!!☀️

(null)

Solen och värme gör verkligen något med mig! Den väcker mig! Gör mig så glad, levande, full av energi! Märker mer och mer med åren hur mycket vädret påverkar mig! På hösten, vintern så går jag i ide, jag bara går som en zombie! I en jobbig, trist, deppig bubbla! Hakar mig fram! Längtar varje dag efter de få dagar vi har här i Sverige med sol och värme! Jag ska inte alltid vara här! Jag ska vara i ett land med annat klimat betydligt mer än jag är idag! Så hur tusan löser man det? 

(null)

Så igår njöt jag i solen på caféet! Jag var så glad! Trots att det är rörigt på caféet nu då de flyttar rör, bygger om en del och bygger gästtoalett! Kommer bli så bra när allt är klart!

(null)

 Här har de äntligen flyttat rör som satt jättetokigt tidigare! 

(null)

Så nu sitter det utmed väggen, inte mitt i taket som tidigare. 

(null)

Alltså vackert är det!!! Lycka att ha ett café med en sjö precis intill husknuten! Kommer bli så fint med all grönska som är på gång! 

(null)

Tyvärr försvann solen när jag kom hem men gick ut i trädgården, rensa tankar och kratta bort massa löv. Så nu har vår vackra Magnolia blivit av med sitt vintertäcke! 
Börjar komma massa nya grenar och knoppar på den! Vackrare får man leta efter när den blommar! 
Idag ska jag ordna massor med admin saker! Jag ska till caféet och göra fint utanför. Kratta och piffa inför påskhelgen när vi har öppet sön och mån! Påskafton blir det mysig familjetid! Påskmiddag med mina barn! 
Sen möblera i min Stylingstudio. Få fint där! 
Så idag hoppas jag dagen har mer än 24h!! 

(null)

MEN var det inte hel fullmåne i natt så var det på gränsen! Så ja, jag låg vaken ett bra tag vid 2 tiden och kunde inte sova! Vilket gör mig lite trött! Så hoppas kunna klämma in lite vila. Jag är riktigt noga med att vila och återhämta mig! Allt för att må bra och få balans i mitt liv! 
Sen behöver jag bli kvitt mitt nuvarande sockerberoende och äta nyttigare! Är inne i en riktig dålig period nu! 
En sak i taget! 
//Annki Teresia 

Kommentera här: