Vilken dunderhelg!

(null)

Tänk vilken helg! Fundera många gånger hur jag skulle få ihop allt! Både caféet igång och fixa allt med Bomässan! Men det gick perfekt! 
Allt blev så lyckat! 

(null)

Många besökare på mässan och många gäster på caféet! 
Jag skapa massa nya kontakter och hade många trevliga samtal! 
Så i veckan ska jag sätta mig och sammanfatta allt! Fundera, kolla på samarbeten mm. 

(null)

Här är klänningen jag hitta till mässan och vi blev en perfect match! Vi bara klicka på en gång! 
Och så mycket komplimanger jag fick för den på mässan! Kom fram en okänd kvinna som tyckte den var sååå snygg o ville veta vart jag köpt den! 
Jag har ju börjat förälskat mig så mycket i grönt! 

(null)

Idag blir det min dag! Bara göra det jag vill för stunden! Njuta av solen, gå ut, vila, sova, läsa bok! Dricka te, ta en gofika och bara njuta! 

(null)

Berömma mig själv för en så bra helg! Tackat alla som ställt upp och hjälpte mig i helgen så den blev så perfekt! 😍 
Kom även på en idé som jag ska fixa till! Men inte idag! Fast hjärnan lär fundera! 
Hoppas ni alla får en fin måndag! 
Nu ska jag kliva upp efter en skön sovmorgon! ☀️
//Annki Teresia 

Kommentera här: