Vilken vas!!!

(null)

Nämen jag hinner inte! Min mage är t om i uppror nu, den som mått så bra! Men i mitt huvud snurrar det, hur ska jag hinna allt? Jo jag är stressad! Vill inte erkänna det för jag vill ju och allt är ju så himla kul! 

Igår for jag runt, handla till helgen! 
Och tjena hörrni!! Var på Loppis, jag hitta en vas! Sånt fynd och jag är galet glad och så kär i den! 175kr!!! 1 7 5 k r!!!! Ingenting för denna ståtliga mastodont vas! 
Men kolla!!!! 

(null)


Nu vill jag börja med solbrillor! Älskar mina nya och de kommer bli välanvända! 

(null)



(null)

Idag kommer leverans med dricka och lite annat smått o gott! 
Ska även in till stan en sväng! 
Ska packa till mässan, planera, göra skyltar och i morgon kl: 13.00 får vi komma in i mässhallen och börja fixa i montern! 
Så är det någon som inte har nåt för sig så behöver jag säkert hjälp! 

//Annki Teresia 

Kommentera här: