Mycket lärdom!

(null)

Vilken resa jag är i nu! Varje dag lär jag mig något nytt! Både som företagare och som människa! Det är spännande, roligt, intensivt och alldeles underbart! 
Men också väldigt tufft för en som är så självkritisk, hatar att göra fel, analytisk, funderare, ältare….
Så jag har mycket att lära och jobba med! 
Men vilken stig är helt rak och perfekt? 

(null)

För oj vad mycket positivt och glada saker jag får höra från alla härliga gäster! 
Och sånt värmer verkligen! Gör mig så varm inombord och vet vad rätt jag gjorde när jag valde denna väg! Och ibland behöver man stanna upp! Fundera vad jag åstadkommit egentligen? Vad är det jag gjort? Byggt upp? 
Klappa sig på axeln och känna stolthet och glädje! Lätt att glömma bort när man är mitt i allt! 

(null)

Idag har vi en lugn och harmonisk frukost på caféet! Så mysig start på en söndag! Sen kör vi lite lunch och fika fram till kl. 16!
Men vilken sommardag vi hade igår!!! 🌼 Helt gudomligt! Så när jag kom hem så la jag mig i en solsäng med hörlurar, en bra podd och njöt av solens strålar! Varva ner, slumra till…
Det är återhämtning! 

Idag är det även planeringsdag och beställningadag inför kommande vecka! 

Och personal…. Jag behöver mer personal! 
Ge mig tips på någon som älskar mat och bak, dekorera, är kreativ och serviceminded, glad och trygg med sig själv och sin yrkesroll, snabb och tål lite intensiva perioder! Över 20 år och gärna med lite erfarenhet! 

//Annki Teresia 




Kommentera här: