Dra täcket över huvudet!

(null)

Jag blir så himla frusterad när saker inte går min väg! Igår sa Andreas till mig att det bara är att stänga ner o göra annat! Jag hade då suttit vid datorn och försökt skriva ut presentkort men kom inte ut i det format jag ville. Sen strunta jag i det o skulle fixa till en video på samma sätt jag gjorde för några dagar sen! Plötsligt funka inte det heller! Tar sån tid o energi o skapar en stress hos mig o tårar är nära! 

O gjorde då som Andreas sa o gick ut till köket o skulle ta fram lite o äta, pang, där for en tallrik i golvet med en god räkmacka jag hade tänkt njutit utav! 
Hela golvet fullt med räkor o majonnäs! 
Det var droppen! 
Torka upp o kände att jag ska inte göra nåt idag! Knappt röra mig! 
Satte mig i soffan o grät! Börja sen göra armband ist! 

(null)
Om blick kunde döda!! "Stör mig inte"!! 

Så igår blev inte mycket gjort. Men var iaf en sväng på stan o gjorde lite inköp. Det gick tack o lov bra! 

Så idag ska jag göra nya försök gällande presentkort o video. Men tänkte nu börja med en stärkande promenad för att bygga upp tålamodet lite! 

(null)

Sen är jag en av de som nu ska prova detta o se om jag nu får sånt glow i huden som de säger! Så påbörja idag! 

(null)

Så ser ni mig skina när ni ser mig så vet ni varför! 🤣
Collagen ska tydligen vara väldigt bra för huden, rynkor och glow! Let’s se! 

Håll tummarna för en bättre dag för mig idag! 
//Annki Teresia 


Kommentera här: