En sån söndag!! 🥰

(null)

Vi börja vår söndag med storstädning! Jag städa badrum, sovrum och klädkammaren och Andreas hjälpte barnen med sina rum! 
Herregud vad skräp!! Detta o även mer! Vart kommer allt ifrån??? 

(null)

Och massa saker som ska säljas! 
Men plötsligt kunde man andas igen! På en gång känns det så skönt o luften så lätt när man får rensa, organisera, damma, dammsuga, torka golv o tvätta fönster! 
O sen blir allt mer lättstädat! 
Sen for jag in till stan, baxa in en snygg byrå i bilen som en skänkte! Blir perfekt i lghten att ha underkläder o sånt i! Är en hög smal med flera lådor. 
Sen åkte jag o köpte sprayfärg o spackel då Andreas nu ska måla Alicias rum. 
Blev en snabblunch! 

(null)

For vidare hem till Tom och Ida för en så mysig fika och se hur fint de nu fått det i sin lght! 
De fick även doftpinnar av de underbara produkterna jag säljer! De blev så glada! 
Så nu luktar det ljuvligt i deras badrum! 
 På vägen hem fortsatte jag till caféet där jag lämna av lite saker som skulle dit! 
Hem o sen senare åkte jag o köpte en perfekt hylla o ha bakom disken på caféet! Ha strössel, glassås, strutar o bägare i och på väggen! Så vi får mer arbetsyta på bänken! 

(null)

Så charmig o passar perfekt i mitt cafe! 
Råka även svänga förbi affären för lite söndagsgodis till mig! 
Och idag, äntligen måndag! Lite mer lugn o ro, sätta fart med min utbildning! Och det bästa, en så mysig fika med härliga Johannes nu på fm! 
Johannes jobbar som Restaurangchef på vackra hotell Blommenhof! Superduktig! Bästa början på denna vecka! 
Så detta gör ju min dag till den bästa! 
//Annki Teresia 

 

Kommentera här: